Ułatwienia dostępu
Dot. postępowania publicznego na zadanie pod nazwą.: „Całodobowa ochrona i dozór mienia na terenie Chrobry Głogów S.A.”
Zamawiający informuje, że Wykonawca:
PHU
KAMAR Sp.z.o.o
ul. Garbarska 3
59-500 Złotoryja
złożył ofertę w toku aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu za cenę 173.400,42 zł. brutto.
Prezes zarządu Zbigniew Leszko
Dokument wytworzył:
Artykuł opublikował: Tomasz Wadas
Podmiot udostępniający informację: Chrobry Głogów S.A.
Data utworzenia artykułu: 2012-11-19 15:20:51
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Głogów: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B I UL. WITA STWOSZA 1
zmiana BZP [DOCX - 15 KB] Wyjaśnienie SIWZ [PDF - 415 KB]
Wyjaśnienie SIWZ [PDF - 3.46 MB]
Zmiana BZP nr 3 [DOCX - 15 KB]
Numer ogłoszenia: 219159 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chrobry Głogów S.A. (dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o.) , ul. Rudnowska 17B, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8356193, faks 76 8356884.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Chrobry Głogów S.A.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B I UL. WITA STWOSZA 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu czystości Chrobry Głogów S.A. (Pływalnia Chrobry, Zespół Basenów Otwartych, Hala Sportowa oraz Budynek Zaplecza Piłkarskiego) Szczegółowy opis zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 8 - dane dotyczące Pływalni Chrobry - wszystkie zadania, szczegółowy opis zamówienia - harmonogram prac. Załącznik nr 9 - dane dotyczące Zespołu Basenów Otwartych - wszystkie zadania, szczegółowy opis zamówienia - harmonogram prac. Załącznik nr 10 - dane dotyczące Hali Sportowej i budynku A3 - wszystkie zadania, szczegółowy opis zamówienia -harmonogram prac. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług przy użyciu własnej siły roboczej, a także środków higienicznych, środków czystości i innych, materiałów, maszyn, urządzeń i narzędzi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca ma obowiązek utrzymywania stałej obsady ilościowej pracowników bez względu na okresy urlopowe, zwolnienia lekarskie itp. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy na czas wykonania usługi zamykane pomieszczenie na sprzęt oraz środki czystości i środki higieniczne. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2)Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 3)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 5)Zobowiązania innych podmiotów. 6)W przypadku, gdy osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej będzie inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcjemp.marketplanet.pl/servlet/HomeServlet
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Zmiany umowy: 6.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 6.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 6.3. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 3)wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 4)konieczności wykonania ewentualnych zamówień dodatkowych, uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 5)ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 6.4. Pozostałe zmiany: 1)jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 2)jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę , 3)rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. 6.5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrobry-glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chrobry Głogów S.A. ul. Rudnowska 17 b 67-200 Głogów sekretariat I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 14:00, miejsce: Chrobry Głogów S.A. ul. Rudnowska 17 b 67-200 Głogów sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pobierz SIWZ + Załączniki [DOC - 413 KB]
Dokument wytworzył:
Artykuł opublikował: Tomasz Wadas
Podmiot udostępniający informację: Chrobry Głogów S.A.
Data utworzenia artykułu: 2012-10-15 13:56:44
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U.01.112.1198) nakłada między innymi na Jednostki Samorządu Terytorialnego obowiązek uruchomienia podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej.
Dotychczas wszystkie informacje dotyczące działalności Głogowskich Obiektów Sportowych były publikowane w oficjalnym serwisie internetowym www.chrobry-glogow.pl. Ze względu na wymogi ustawy oraz warunki prowadzenia serwisu BIP określone w Rozporządzeniu Ministra MSWiA z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie BIP (Dz.U.02.67.619) zaistniała konieczność uruchomienia BIP w postaci osobnej strony internetowej.
Opracowany harmonogram działań zakłada intensywną rozbudowę części aplikacyjno-bazodanowej oraz rozszerzanie zakresu informacji udostępnianych w Biuletynie.
Rodzaj informacji publikowanych na stronach podmiotowych BIP określa Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U.01.112.1198), ustawa określa również precyzyjnie termin publikacji informacji w BIP (rozdział 3 art. 26). Standardy budowy stron podmiotowych określa natomiast Rozporządzenie Ministra MSWiA z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie BIP (Dz.U.02.67.619).
Do dnia 1 lipca 2003r. CHROBRY Głogów S.A. umieszcza na swojej podmiotowej stronie BIP informację określoną w Art.6 ust 1 pkt 2. i pkt 3. lit. a)-d) oraz lit. f) ustawy z dnia 6 września 2001 r. czyli:
Informacje o podmiocie:
|
Dokument wytworzył:
Artykuł opublikował: Tomasz Wadas
Podmiot udostępniający informację: Chrobry Głogów S.A.
Data utworzenia artykułu: 2012-03-27 09:20:38
Przedmiotem działalności Spółki jest:
1. 41.20.Z – roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
2. 42.1 – roboty związane z budową dróg kołowych i szynowych
3. 42.2. – roboty związane z budową rurociągów, linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych
4. 42.9. – roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej
5. 43.1 – rozbiórka i przygotowanie terenu pod budowę
6. 43.2 – wykonywanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i pozostałych instalacji budowlanych
7. 43.99.Z – pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane
8. 47.11.Z – sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, pozostała, napojów i wyrobów tytoniowych
9. 47.19.Z – sprzedaż żywności, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
10. 47.5. – sprzedaż detaliczna artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
11. 47.6 – sprzedaż detaliczna wyrobów związanych z kulturą i rekreacją prowadzoną w wyspecjalizowanych sklepach
12. 47.7. – sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
13. 55.10.Z – hotele i podobne obiekty zakwaterowania
14. 55.20.Z – obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
15. 56.10. – restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne
16. 56.2. – przygotowanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (catering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa
17. 56.30 – przygotowanie i podawanie napojów
18. 64.99.Z – pozostała finansowa działalność usługowa gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
19. 66.19.Z – Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
20. 68.20.Z – wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
21. 73.1. – reklama
22. 74.90.Z – pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
23. 77.21.Z – wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
24. 79.1. – działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki
25. 79.90.B – działalność w zakresie informacji turystycznej
26. 85.51.Z – pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych
27. 86.90.A – działalność fizjoterapeutyczna
28. 90.04.Z – działalność o obiektów kulturalnych
29. 93.1 – działalność związana ze sportem
30. 93,29,Z pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna
31. 96,04, Z działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej
32. 96,09, Z, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana
33. 93,29,Z pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna
34. 96,04, Z działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej
35. 96,09, Z, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana
Dokument wytworzył:
Artykuł opublikował: Tomasz Wadas
Podmiot udostępniający informację: Chrobry Głogów S.A.
Data utworzenia artykułu: 2012-03-27 09:19:58
SCHEMAT ORGANIZACYJNY
Organy spółki:
Działają zgodnie z postanowieniami Kodeksu Spółek Handlowych oraz odpowiednim regulaminem.
Zarząd:
Prezes Zarządu – Zbigniew Leszko (uchwała Rady nadzorczej nr 14/2011 z dnia 29.08.2011r.)
Zarząd kieruje Spółką i reprezentuje ją na zewnątrz. Spółka jest reprezentowana przez Prezesa Zarządu jednoosobowo natomiast do pozostałych członków Zarządu wymagane jest współdziałanie dwóch członków Zarządu łącznie lub członka Zarządu łącznie z prokurentem.
Rada nadzorcza:
1. Marek Kliszczak – Przewodniczący
2. Krzysztof Grzelczyk – Z-ca przewodniczącego
3. Michał Krawczyk – Członek
Rada Nadzorcza działa w oparciu o uchwalony przez siebie regulamin zatwierdzony przez Walne Zgromadzenie.
Dokument wytworzył:
Artykuł opublikował: Tomasz Wadas
Podmiot udostępniający informację: Chrobry Głogów S.A.
Data utworzenia artykułu: 2012-03-27 09:19:35
Rzeczowe aktywa trwałe netto Spółki na dzień 31.12.2011r. wynoszą 60 751 045,55 zł
a) prawo wieczystego użytkowania gruntów 3 849 000,00 zł
b) budynki i budowle 54 145 423,24 zł
c) urządzenia techniczne i maszyny 1 860 942,81zł
d) środki transportu 126 176,44 zł
e) inne środki trwałe 682 178,06 zł
f) środki trwałe w budowie 87 325,00 zł
Dokument wytworzył:
Artykuł opublikował: Tomasz Wadas
Podmiot udostępniający informację: Chrobry Głogów S.A.
Data utworzenia artykułu: 2012-03-27 09:19:05